Sliten

Jag är aningen sliten efter en party natt och sen jobb klockan tio till halv fyra! Men jag har orkat jobbat och jag har varit ut och sprungit så det är bra jobbat av mig ändå! ;) Trevlig utgång igår i alla fall, var nog faktiskt roligare än sist, det enda som kanske inte var så roligt var att bli uppslängd på Lunkans axel och runt buren på Lucky. Det var tur jag hade leggings, men jag lovar det var inte så snyggt i alla fall;) Ska slänga upp lite bilder sen, fast vet inte om jag hinner idag, vi ska nämligen på Mamma mia filmen om ett tag:) Mys!

Förresten så har jag hittat bilen jag vill ha det är bara det att jag måste åka tjugo mil och ta hem den med släp eftersom motorn inte funkar. Men om det bara kostade 10 000kr, så var det värt det. Jag försökte övertala min pappa att åka imorgon, han påstår att han inte kan ta ledig från jobbet. Sen kände jag ingen annan som ville köra tjugo mil och köra hem den, jag är inte överförtjust i iden att köra en bil på ett släpp. Jag har aldrig kört med släp!

Nej nu lär jag göra mig klar för bion, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0