OS

Jag som skulle ut och springa sen orkade jag inte och skulle ut och gå istället. Det slutade med att jag bakade en kladdkaka, som jag nu ätit en stor bit av och nu ligger jag och äter chips och choklad;) Jag kommer bli en boll snart. Jag som ska springa på tid den 13e, fast nu kom jag på att jag jobbar nog då, Typiskt, får diskutera det med mamma imorgon, ska bara komma ihåg det. Nejdå, men jag har sommarlov, jag ska skärpa mig när jag börjar skolan igen;)

SVT var och filmade här i Leksand i morse, när min syster och Lassis roddklubb Brudpiga var och kollade på honom på storbilds tv, så jag har lovat mamma att kolla om de är med på tv;) Fast ja det är inte så mycket annat att kolla på heller och jag orkar inte engagera mig i en film heller;) Jag känner mig så lat, men ja jag skyller på jobbet. Man blir trött av att går upp klockan kvart i sex!

Nej nu har jag inte så mycket vettigt att skriva, ska fortsätta kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0