Måndag

Känns som jag åtminstone lär tala om att jag lever;) Det gör jag, jag har bara inte orkat uppdatera något. Lördagen var galen och totalt urspårad, men sånt fick man leva med det blir fler fester och man kan göra något bättre av dem;) Men ja, jag har fått underbara presenter från underbara människor och är jätte glad att det kom hit så mycket folk:) Nu ska bara farmor och farfar komma hit och gratta mig och sen mormor och morfar, så det blir bra! Sen är mitt födelsedagande klart och jag kan gå in helt i min student roll igen! Var till Falun idag och kikade in lite på skolan, ska dit på onsdag ordentligt. Sen har jag och Maria varit och kolla på en jätte fin lägenhet! Så nu får vi se om vi får den! Får förmodligen veta det imorgon så det blir spännande!

Nu ska jag ta tag i något som har med skolan att göra typ kolla schema eller något, det känns som jag borde planera lite och fixa lite! Det kommer nog gå bra bara jag kommer in i det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0