Måndag

Idag är jag ledig! :) Har sovit till halv elva, sen ätit frukost och bara legat och glott på OS. Så himla skönt att inte göra något alls, verkligen helt underbart. Har inge direkta planer för dagen heller, ska ut och springa, baka en kaka och äta middag, det är allt! Har inga planer för tisdag och onsdag heller, jag vill verkligen bara ta det lugnt och försöka komma tillbaka till en vardag, fast misstänker att det inte går förens skolan väl börjar. Jon säger att jag inte får jobba varje helg, kanske har han rätt man orkar nog inte det. I alla fall inte med mitt jobb, men hittar jag nytt så kanske det blir roligt att få dit och så länge det är roligt så kan man faktiskt jobba och komma hem på strålande humör. Nu för tiden kommer man bara hem grinig över ännu en dag med stress och på tok för lite folk som jobbar. Tråkigt att det ska vara så!

Ska försöka övertala pappa att ringa på bilen i dag också, jag vill så gärna ha den! Det skulle vara en dröm, jag menar jag är beredd att lägga 12 000kr på den och jag är ganska snål när det gäller sådana saker, eftersom jag inte är så rik annars. Men ja, just nu hellre bilen än mer kläder, inte det vanligaste för att vara mig kanske;) Pinsamt men sant!

Men nu ska jag fortsätta med mitt tv kollande, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0