Lördag

Hemma efter en jobb dag igen, en tidig sådan, jag gillar inte att gå upp kvar i sex! Men men, det är inte så ofta så det får funka! Snart börjar skolan, det blir tipp topp! Fast det är sjukt hur mycket jag har att göra innan jag börjar! Mitt rum består av högar av olika slag. Högar med böcker, högar med anteckningar, högar med planeringar, högar med papper, högar med kläder, ja massa högar helt enkelt. Jag vet inte var jag ska börja och hittar alltid på något annat när jag ska börja ta itu med en av högarna. Får se om jag orkar ikväll, det är tveksamt. Jag har inte riktigt tid att ta itu med högarna i veckan heller för jag har fullt upp med att fixa inför att jag fyller 20, har snart bakat klart allt, men sen är det lite annat som ska fixas också, ja saker helt enkelt;) Igår var jag på 20års fest hos Maria, det var super trevligt och mysigt. Och Maria hade gjort så fint! Dukningen var super och muffinsarna var helt otroligt snyggaoch goda! Ja, det var en lyckade kväll fast jag fick lov att åka hem tidigt och inte kunde dricka något vin!

Men vet ni vad jag har inte tid med det här, för jag måste äta eller ta tag i en hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0