Låt mig gå i bitar

Har varit ut och gått en promenad med mamma nyss, skönt att få röra på sig! Imorgon ska vi springa, blir nog tre träningspass den här veckan också, bra gjort av mig:) Jag har hunnit med och bakat en kaka också, saffran och apelsin sockerkaka, sen ska det vara glasyr upp på också men det fixar jag först till själva fikat! Nu har jag bakat åtta sorter, bara tolv sorter kvar. Jag ska jämt överdriva;) hahaha, kommer finnas kakor kvar i frysen lagom tills december när det ska bakas nya för att min bror fyller år;) Nejdå, men nästan. Men jag hittade så mycket roligt som jag ville baka så kunde liksom inte hoppa över något;) Fast ja, vem tusan orkar äta 20 olika sorters kakor och sen tårta på det? Kommer bli en kämpig hel helg; kakor, tårtor, mat, sprit och massa dans;) Vi fick se om jag överlevde!

Nej ni ska gå ner med lite disk och stoppa in kakan i frysen, jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0