Ingenting kan stoppa mig

Frukost klockan nio, på med löpskorna klockan tio, sen var det ut i regn och blåst som gällde. Har förbättrat min löprund som jag springer ensam med nästan fem minuter, i alla fall fyra. Det var tur jag gav mig av tidigt annars hade jag varit blötare en jag vart, det har nämligen öst ner sen jag kom ut ur duschen. Men ja den bra start på dagen vart det, jag önskar att alla dagar var lika!

Efter dusch och så, åkte jag till Siljan och åt lunch med Jon, de andra drack bara kaffe, själv var jag döds hungrig! Sen har jag handlat lite inför det jag har var att baka och lite saker till tårtorna! Men jag hittade inte allt och glömde lite saker, men ja vi ska säkert handla igen innan torsdag! Så jag ska nog göra bottnarna till Biskvierna nu, ska träffa Maria för fika på Siljan vid kvart i fyra, det här vart ingen billig dag;) Men ja, sådana dagar får man leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0