Fredag

Så var min inne i plugget igen och jag har helt förträngt att jag jobbar imorgon, det känns skit! Jag vill gräva ner mig i mina böcker, skriva uppsatser och bara få ägna all min tid åt att plugga, flytta och festa. Livet skulle inte kunna bli bättre då! Jag älskar att plugga! Direkt man har sitt intresse så går det bara så lätt! Har hamnat i en seminariegrupp som verkar riktigt bra också! Fast samtidigt är jag lite lätt stressad, har jag börjat packa? Nej inte alls faktiskt, men ja, det är inte så långt hem att hämta saker, som tur är. Får se när flytten bli nu är det jobb och plugg som gäller i alla fall imorgon, ska jobba från sju, det är något jag måste sluta göra för jag har dåligt med sömn som det är! Mitt rum är fortfarande en katastrof också, det bor papper och annat viktigt överallt i höger, man orka bry sig!

Nu ringde Jon nu vart jag trött och less, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0