Fredag

Gick upp redan halv nio i morse fast jag var ledig, sen åt jag frukost hos Jon och sen begav jag mig hemåt och tog en löprunda. Skit bra start på dagen, sen var det som alla kraft tog slut, tog två timmar för mig att komma in i duschen;) Men när jag väl gjorde det hade jag i alla fall ätit lunch och kollat upp saker inför skolan. Bara 25dagar kvar nu och knappt 22 tills jag fyller år;D Augusti blir nog en bra månad! Skönt att börja skolan igen, jag längtar helt sjukt mycket, att får göra något man tycker om och slippa slita på ett tråk jobb;) Ska börja leta nytt jobb snart, ska bara samla kraft att göra det. När jag väl är ledig går allt så himla segt för mig, idag hade jag lite saker jag skulle fixa men ja, så blir det inte;) Håller på att baka brownies och sen kommer Amanda och hämtar mig vid fyra, vi ska till Erika på inflyttningsfest! Det blir trevligt!

Men nej ni, lär kolla till mina brownies nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, faktiskt! Tror inte jag har varit så här modern i teknik väg någonsin ;) hehe.

Oj, bra fråga. Men det är riktigt riktigt ljummet iallafall. Var senast vid sjön runt 3-4 nu inatt.

Vet inte vad man skulle kunna tippa på att de är i vattnet, men jag vet att i Sörsjön här i Åby är de 24-25 grader.

Åh va kul, när fyller du år? :D

Hm.. jag ska försöka träna lite mer ordentligt nu inför kick offen, eller vad man ska kalla det med handbollen. Sen är det väll bara laddning inför gymnasiet. Ska bli kul!! :) Juste, ska till Göteborg på torsdag. Liseberg.



JAAA! Kent var skiiiiiit bra, oj oj oj! Jag älskar dom :D:D:D<3<3

Kram



2008-08-02 @ 12:16:48
URL: http://emmalindestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0