Första skoldagen

Ja, då har man börjat igen! Fast i en nu stad och så, fick massa information idag så nu känns huvudet helt fullproppat och det känns som om man tar ett andetag så kanske allt trillar ur;) Känns konstigt att sitta i en ny stad och plugga och jag har inte riktigt hunnit med förändringarna ännu, men det blir nog bra! Har suttit stilla hela dagen också först i bil och sen på föreläsning och det är nog inte heller så bra för kroppen;) Dessutom har jag inte tränat på en vecka eftersom jag blev sjuk och fortfarande är förkyld, men jag ska nog ta en promenad snart! Måste ut och få luft i lungorna!

Idag fick jag och Maria lägenhet också och vi får flytta in redan nästa vecka, det har jag inte heller hunnit smälta ännu, men det blir nog bra;) Jag är lite chocktillstånd över allt som är nytt, det känns både super bra och lite jobbigt. Fast ja, egentligen är jag bara svag för förändringar jag måste bara lära mig att leva med det, det blir alltid bra till slut!

Fast det känns tungt att vissa inte ens lyfter ett finger och undrar varför man flyttar eller vad det kommer bli kvar och jag vet att det är det som gör mig så jävla less, det har gjort mig less så länge att vad jag än gör om jag så flyger till månen så reagerar du inte ens. Jag reagerar på vart du tar över. Alltså fan, jag borde verkligen släppa den här skiten och inte heller bry mig, men det är så jävla svårt och jag är fortfarande så knäckt inuti. Ibland vill jag bara vända blad och börja om, borde man det?

Nu ska jag och Kent börja kolla lite mer på skolan!

Kommentarer
Postat av: maria

raring! Du är inte ensam om alla förändringar. Jag kan få ont i magen ibland när jag tänker på det. Men Det är bara att chilla och tänka positivt. Vi kommer få det så jävla bra i denna lägenhet, tillsammans och vi kommer få så sjukt kul dessa år som vi ska plugga. WOHOOOOO! :D

2008-08-27 @ 21:25:55
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0