Dancing Queen

Sitter här och lyssnar på soundtracket till Mamma mia filmen, grymt bra musik! Har dammsugit och plockat och fixat, nu borde jag duscha, men jag, jag är lite seg;) Har varit och gjort min första shoppingrunda på systemet också, var inte så mycket, en flaska vin och lite så, ska göra lite drinkar sen när Amanda, Hanna och Erika dyker upp! Jag borde verkligen duscha nu om Amanda kommer vid tre;) Vi ska äta vid fem, sen kommer folket vid typ sju, sen blir det lucky lite senare på kvällen! Det här blir nice:D Ska ta massa kort så något dyker säkert upp här sen om jag är snabb nog att få in dem på datorn, det burkar gå grymt segt för mig att lägga in bilder på datorn;)

Nu ska jag sätta fart och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0