20år

Idag är jag 20år gammal, fast ja just nu känns det som vilken dag som helst förutom att jag fått paket nu på morgonen, så idag kan jag ligga och spela Wii hel dagen. Efter att jag åkte på feber i onsdags kväll så är jag fortfarande aningen hängig så jag bli hemma från jobbet idag också, ska helt enkelt försöka vila upp mig inför imorgon då jag får gäster, men ja jag har ingen feber nu utan är bara trött och har ont i halsen, sådär slö som man blir efter att ha haft feber och varit krasslig. Så det blir en lugn dag och en tidig kväll. Imorgon blir det en sen morgon sen ska jag hemma till Amanda och leta i hennes garderob, sen in till systemet och köpa lite vin och så, sen ska vi äta lite middag och sen kommer folket vid halv sju, sju tiden. Det blir skoj, bara jag piggnar till så blir nog jag också peppad;)

Tanken för idag var att jag skulle jobba och sen skulle jag och Jon ut och äta och så. Men ja, det blir det tyvärr inget av, kanske får vi köpa hem pizza och ligga i soffan och käka godis istället tillsammans med min bror Anton och hans kompis Jörgen, känner jag dem rätt så kommer det sitta framför mitt Wii direkt jag vaknar;)

Nej nu kommer tröttheten igen, jag går ner till soffan och installerar mig framför tvn igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen :) Hihi nu är du också 20 år :) Systemetpower ;) Hoppas att du får en kanondag och att du blir frisk :) Hipp hipp hurra :) Grattis grattis :)

2008-08-22 @ 08:49:06
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: maria

grattis babe :D Hoppas du får kul imorgon.

2008-08-22 @ 14:43:46
URL: http://silverfuck.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis vännen =)Hoppas du har haft en härlig dag och fått en massa roliga paket. Kram kram

2008-08-22 @ 21:58:30
URL: http://jennifer8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0