Well

Alltså jag vet inte vad där är för fel på mig, jag vill bara dansa. Och nej man kan inte stå i sitt 19kvm till rum och dansa ensam, har någon tänkt på vad mina grannar ska tro?! ;) I för sig skulle jag inte alls bry mig men kanske grannarna. Grannarna är de i huset mitt emot, min grannar här skulle nog inte se att jag dansar eftersom det bor vägg i vägg med mig. Min granne Liz kommer hem från Polen ikväll, så nu är vi snart full korridor igen efter en gles vecka. Undra om det är för att det är valborg?! ;) En andra frågan efter varför jag vill dansa är, varför måste jag lyssnar på Sarah musik (ni som känner Sarah vet vad det är för musik, rättviksraggar musik). I för sig är det fest musik så det är kanske därför. Allts nu måste jag lugna ner mig lite annars kommer jag vara slutkörd tills valborg, eller?! Nej vet ni vad ska ta det lugnt ett tag, typ öhm, ladda ner mer musik från internet;)

Kommentarer
Postat av: maria da king

Fuck yeah att vi ska se Björn Gurrasson :D En självklarhet liksom. Och btw. Att dansa hemma är skitkul, det gör jag varje dag ;)

2008-04-28 @ 22:25:40
URL: http://silverfuck.blogg.se
Postat av: Emelie

Rättviksraggarmusik är kalasbra tkr jag :)

2008-04-29 @ 12:50:20
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0