Vilken underbar dag!

Sitte och lyssnar på Jimmy Jansson;) Jo men hans musik gör en faktiskt glad och det finns så himla mycket minnen runt hans musik. Som klassresan i 9an som för övrigt var evigheter sen;) Emanuel planerade nog att döda mig den klassresan. Men kunde jag rå för att jag hade Godmorgon världen på hjärnan;) Vilka tider, känns som det var nyss men det var flera år sen, tiden går fort, tur att man fortfarande är ung och har massa tid kvar här i livet! Tur att jag alltid är på så bra humör också:) Ska skriva lite mer nu, sen ska jag cykla och träna lite, sen blir det kvälls mat, lite plugg och parlamentet. Kanske, kanske orkar jag göra en kladdkaka också, har varit sugen på det sen i fredags;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0