Vår

Känns som det äntligen kan bli lite vår, synd att jag inte har tid att vara ute i vårsolen just nu. Måste läsa färdigt det här, sen ska jag iväg och träna vid halv fyra. Men kanske är det lite lite sol kvar när jag ger mig upp på promenad vid sex halv sju, skulle vara bra. Just nu längtar jag hem till mina promenader med mamma och mitt liv i Leksand, riktigt tungt är det just nu. Så just nu tror jag att jag skiter i mitt liv här och startar ett i Falun istället, för nej mitt liv här vart verkligen inte som jag hade föreställt mig. Nu när Jon också inte tänker plugga mer känns det ännu mindre lockande att vara kvar, skulle bil ensamt.

Fast nu berättade han att han kanske inte ens kan hoppa av ännu, alltså den mannen! Så nu vet jag inget alls:/ Nej nu pluggar jag istället.


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.

2008-04-01 @ 13:51:20
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0