Underbara väder

Jag hoppade nyss i mina skor och gick ner till ICA, man behöver ingen jacka för att gå ner till ICA idag! Underbart! Har varit inne på stan och faktiskt bara handlat det som stod på listan och en glass, men det var så vårit så glassen fick jag lov att köpa! Gjorde dock ett misstag och tog mina inte använda pumps;) Ni kan tänka er hur många skavsår jag har nu, usch! Men man lär gå in dem också;) Har fortfarande inga planer för kvällen, då Jon kommer hem först åtta trodde han. Kanske går över till hans korridor där skulle det äta middag och kan alltid sitta med och vara trevligt sällskap, själv ska jag nämligen äta en Felixs köttfärs paj;) Jag orkar inte laga mat till bara mig själv, det är tråkigt! Skulle i för sig kunnat laga typ linssoppa men nej, köttfärs paj blir bra:) Nu ska jag lägga lite bilder på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0