Typ klar!

Jag är i princip klar med min uppgift nu:) Underbart! Nu ska jag ha sjukt mycket lov, kanske bara läsa lite lite litteratur och göra kamratgranskningen av hemsidan. Jag längtar så himla mycket efter att få komma hem också. Förresten så är jag leksing på papper igen. Det känns helt rätt! Jag tror mitt hjärta blir helt först när jag kommer hem till dalarna ordentligt igen, nu tycker ni kanske att jag är tråkig som vill bo i dalarna och så, men då kan ni tycka det! För jag vet fler med mig som tänker bo och leva sitt vuxna liv i Leksand och varför ska man göra något annat när man trivs där. Nej mitt liv kan bara bli mer underbart och det är så skönt! Nej nu ska jag bara slänga mig på sängen och lyssna på Kent och älska livet;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0