TV kväll

Har suttit och kollat på tv hela kvällen, så trevligt :) Skönt att slippa fotboll och kunna ha sällskap ändå! Nu borde jag sova men jag har ingen lust, jag är så pigg på kvällarna ny och trött på morgonen. Imorse kom jag knappt upp ur sängen, Jon tvingade upp mig genom att spela musik. Det stämmer verkligen inte in på mig längre att sova länge på morgonen, men är man student så är man;) Hoppas dock att jag kan hitta lite rutiner igen om ett tag så jag kan börja mitt hälsosamma liv fullt ut. I det livet ingår inte två skivor rostatbröd klockan halv tio;) Men men, jag tar en vecka i taget den här veckan är komma igång med träningen vecka. Och hittills går det ganska bra tränat två dagar, har tre dagar kvar. Två tränings pass på Stallet och en löp runda och jag ska inte skylla på trötthet eller något annat den här gången!

Nej borde verkligen borsta tänderna och fixa nu. Ska upp tidigt och ta hand om tvätten, jag saknar att bo hemma lite, då slapp man tvätt och mat lagning. Eller jag brukar hjälpa mamma, men då tycker jag att det är kul!

Men men, God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0