Trött

Alltså det går så himla segt för mitt pluggande, jag vill bara lägga mig i sängen och läsa tidning och mysa! Ikväll ska jag se på körslaget och Lost in translation, tror jag. Har inte sett den och känns som en filma jag borde ha sett. Men vi får se kanske somnar redan vid sju, känner mig helt död. Har i för sig suttit här en halv två också det är kanske inte så konstigt. Men jag har fördrivit tiden med lite annat än att plugga;) Nyss så slog jag på lite dressyr på tvn istället, åh vad jag saknar att mysa med hästar. Just nu vill jag inget hellre, det skulle räcka med att bara på borra näsan i manen på vilken häst som helst. Nu fick jag jätte längtan, vore underbart i detta vackra vädret! Det får bli till sommaren, det måste bli till sommaren annars dör jag, var snart ett halvår sen jag satt på en häst sist. Men men, jag får lösa det när jag har flyttat hem igen, jag har en pojkvän med en mamma som i alla fall har en häst och en Sarah som har två. Så till sommaren löser jag nog det! Nu ska jag sluta drömma och fortsätta plugga. Middag om 40min;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0