Trött

Jag är helt sjukt trött, har suttit och läst hälften av det jag ska läsa idag och det går så segt. Senaste tiden har verkligen varit en trött tid, jag vill helst bara ligga i min säng och sova just nu, men känns som att jag måste ta vara på att det är fredag och göra något vettigt! Vet bara inte riktigt vad, slutar säkert med en godispåse framför Talang 2008;) Men förhoppningsvis kanske tröttheten försvinner till nästa vecka, har så mycket i skolan då så jag kommer inte ha tid att vara trött! Lektionen från åtta till fyra ser jag verkligen inte fram emot:/ Men det ska nog gå bra! Nej usch måste verkligen testa att köpa allergi medicin imorgon, just nu känns det som jag ska somna ståendes.

Men jag tror jag ska försöka ta mig igenom de åtta sista sidorna i häftet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0