Torsdag

Imorgon har jag helg:D Fast jag ha skit mycket att plugga men ändå kanske hinner jag med att titta på lite svensson svensson och läsa tidning, vore underbart att sitta ut i fin vädret och läsa lite. Nu ska jag snart göra mig i ordning för skolan och dra dit en sväng, vi ska jobba med arbetslaget idag också så hinner nog bara hem och vända innan jag ska med tåget till Sthlm. Var där senast i lördag, men det är alltid lika underbart att komma till Sthlm, vet inte varför men jag bara älskar den staden! Om några helger funderar förresten jag och Jon på att åka ut till Ornö också, vore underbart! Har inte varit ut dit sen 2005 i Maj, sen har jag alltid jobbat när de har varit ut dit, men i år ska jag med! Längtar så efter att åka båt och bara mys där ute, det är ett underbart ställe! Nej nu ska jag inte sitta här och drömma utan göra mig redo för skolan och matchen ikväll, det blir grymt skoj:)

Hoppas ni får en toppen dag som jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0