Torsdag

Hemma från praktiken nu, lika bra och trevlig dag som igår. Vi har varit till skogen en sväng idag och sen har vi mest pysslat och myst, var inte så många barn idag så det var väldigt lugnt! Tänkt vad ovan man är detta tempot;) Jag är helt slut nu, vill bara lägga mig och sova. Men det har jag inte tid med måste försöka komma någonstans med min hemsida, har en plan att den ska vara klar tills på måndag men vi får se, kanske kanske att det går. Har min individuella uppgift att jobba på sen har dock till den 29e på mig men ändå, så skönt att göra saker i tid! Men det kommer att gå bra, det här är min grej så det går bra och får man göra om det är det inte hela världen! Men nu ska jag fortsätta med hemsidan, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0