Tisdag

Underbart väder idag igen:) Känner egentligen inte för att sitta här men känner att jag i alla fall måste ge ett blogg inlägg, imorgon blir det nog sämre med det, men ja, ni får stå ut det är bara valborg en gång om året;) Funderar på att ge mig ut och springa en stund sen ta en dusch och laga lite mat. Sen ska jag och Jon ner på stan han ska köpa shorts och jag vill äta lite glass vid ån, sen får vi se om det dyker upp något annat att göra! Men ja jag ger mig ut och springer en runda så är jag träningsledig till fredag sen. Åh, det här med ledighet är så underbart! :D Nu ska jag byta om, skriver mer sen och lägger upp lite ny tagna kort. Bland annat på mina skor som jag fått så mycket kommentarer för idag, det kostade 30kr på ÖB;) Men ja, vi hörs om ett tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0