Tisdag

Så var man tillbaka här igen, ganska skönt, fint väder och allt. Skönt att vara i skolan också, jag trivs med att plugga! :) Nu ska jag och Jon snart gå ner och handla mat. Behöver lite mat nu, för det är ganska tomt i våra skåp. Har precis deklarerat också, ska få tillbaka 10 000kr på skatten:) Det kan jag behöva! Det var verkligen en lycka! Så kanske kan jag gå på Peace and love i alla fall:) För övrigt pratade jag med mamma nyss, hon har köpt en bok till mig, The secret, hon säger att när jag har läst den så kanske jag kan bestämma mig för hur jag ska göra, med mitt boende, med vart jag ska bo. Det är så typiskt jag har alltid en plan för hur jag ska göra livet men nu vet jag inte alls. Jag får har deadline tills nästa vecka. Kanske är det ändå ett tecken att jag alltid tycker att det är jobbigt att åka hemifrån, att borde stanna kvar hemma. Åsch, vi får se hur det blir. Nu lär jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0