Tatuering

Jag har kommit på en lite knasig sak (för att vara mig)! Jag ska tatuera mig, jag kom fram till det igår efter att fått min stämpel på handleden, det skulle verkligen vara snyggt. Nu ska jag bara komma fram till vad det ska stå också. Det få ta sitt tag att komma på det;) Har massa sjuka idéer hela tiden, vill göra massa tokigt. Jag är egentligen rädd för tokiga saker så är lite chockad själv;) Idag när jag var och tränade så såg jag ett par tjejer som skulle klättra på klätterväggen som finns där, fick då för mig att det kanske jag också borde prova på. Det där med höga höjder är egentligen inte alls min grej heller, men ja kanske borde jag passa på att göra sånt där när jag plötsligt har fått ett ryck;)

För övrigt var nyss ute picknickade, så nu är jag proppmätt igen;) Vi hade inte sån jätte tur med vädret, solen gick i moln hela tiden, men det var trevligt:) Ikväll ska vi se på Parlamentet, hoppas Björn är med;) Annars borde jag städa och plugga lite till, men det här vädret lockar inte till att man ska göra det;) Jag vill hoppa runt i sommarklänning, tänk att jag har gått runt med den känslan nu konstant sen i onsdags, helt underbart. Fast det finns en risk med det;) Jag pratar som en tok om allt mellan himmel och jord, fast ja inte med vem som helst då;)

Sitter och lyssnar på underbara Kent också, skönt att lyssna på dem när man är på bra humör. Då blir det mer underbart än annars. Försöker se om det har något vettigt jag kan skriva på min handled, det har de jag vet det;)

Nej ni nu blir det lite plugg:)


Kommentarer
Postat av: maria

Sandraaaa. Jag vet. Fan vad jag skulle ha velat se. Dumma skola ;) haha. Jag jobbar inte under festivalen utan veckan innan. Så jag är totally free liksom :D Du ska gå alltså? Pussipuss

2008-04-21 @ 12:56:09
URL: http://silverfuck.blogg.se
Postat av: maria

Eyy, btw. Jag ska också tatuera mig. :D Vi kan ju göra det samtidigt ^^

2008-04-21 @ 13:00:32
URL: http://silverfuck.blogg.se
Postat av: maria da king

Ska göra ett avtryck av billys tass och tatuera in på höften. Vill fixa det snart. Sen har jag en annan på gång också, men först ska jag göra tassen. :)

2008-04-22 @ 15:50:56
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0