Tåg biljetter

Kanske kan åka hem imorgon i alla fall:) Försöker nämligen få tag i biljetter från tradera, för en krona. Det betyder att jag inte skulle gå så mycket minus, skönt! Skulle göra mig lycklig att komma hem tidigare än fredag! Just nu sitter vi sex personer inne på Jons rum;) Augustin som fyller år idag vilar i Jons säng, Moa retas med Augustin om hans "kompis", Jonas sitter mest och skrattar, Jon och Daniel spelar fotboll på X-boxet och jag sitter här;) Vi har det grymt trevligt faktiskt! Kul att få skratt lite;)

Får se hur det blir med träningen när jag åker hem, kanske simma lite, det var länge sen! Blir nog bra, skönt att komma hem. Det blir intressant att veta varför mamma har Björn Gustavsson på kylskåpet;) Sen får jag äta tårta också eftersom pappa fyller år på söndag! Men jag ser lite fram emot att komma tillbaka hit också, så vi kan sitta här i korridoren och dricka öl, dessa människor är galna;)

Men nu säger jag tack och adjö!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0