Strunt

Jag är en sjuk människa som inte klara av när människor kraschar min dags planer, jag blir helt förstör och irriterad och sur. Nu är jag det jag är upp i varv och vet inte vad jag ska ta vägen och vem jag ska skälla på. Så just nu försöker jag kommer ner i varv och blir glad igen, så jag försöker andas lite. Enligt boken jag läser får man inte låta sånt här påverka en, då drar man till sig mer negativt. Men det är grymt svårt för en planerad människa, nu vet jag t ex inte vad jag ska äta till middag. Det är egentligen inget problem det är bara att laga lite gröt och ta en macka, det funkar mycket bra som middag. Så nu släpper jag det! Kollar ut på det fina vädret och lyssnar på Ramlar med Håkan, borde verkligen funka. Sen gör jag klart den här hemsidan så jag är av med det. Sen har jag hela helgen på mig att fixa individuella uppgiften så det fixar jag lätt. Sen får jag lite lov, skönt! :) Sådär jag nu känns alltid lite lättare, ska bara försöka förstår att saker inte kan vara som förr. Det är svårt jag gillar när saker för som "förr". Men men, ska dansa lite nu till Håkan så jag blir glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0