Sov dags

Nu är det snart dags att sova, men Jon och Augustin sitter och spelar fotbolls spel, kanske borde jag gå över till mig?! Har varit och tränat 75min idag, bra gjort av mig! Tre träningspass redan, bara två kvar den här veckan för att jag ska bli nöjd. Sen har vi ätit lite cheescake här i Jons korridor, mycket trevligt. Speciellt leken gissa vad ordet i ordboken betyder och det är en fransman som läser;) Om vissa ord vara svåra redan innan, så kan jag tala om att det blir ännu svårare när det är en fransman med franskssvensk uttal som läser orden;) Imorgon börjar jag klockan åtta så borde verkligen gå och sova. Imorgon är det fredag igen, det ser jag fram emot:) Då blir det nog lövbiff och klyftpotatis till middag och sen mys framför tvn med en påse godis, en toppen fredag enligt mig!


398582-34

Idag har jag för övrigt haft en mjukis dag, inte alla dagar man är ledig! ;)

Nej, nu ska jag sova god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0