Söndag

Är uppe tidigt idag igen, men det blir så med allt man borde hinna med att göra;) Ska klä på mig och sen försöka läsa klart den där himla boken, den är väldigt bra men väldigt lång. Fast den pedagogik som de beskriver skulle jag nog själv också vilja jobba efter, verkligen ett underbart sätt. Handlar väldigt mycket om att lyssna på barnen! Men ja, ska läsa färdigt den! Sen ska jag nog och simma en sväng, en härlig sysselsättning på en söndag förmiddag, sen kan man sitta i bastun länge och bara njuta också:) Sen blir det hem till lunch och lite fixning av hemsida, sen ska vi äta tårta för pappa fyller 48år idag! Blir dock intressant att se hur tårtan blir;) Den såg ganska platt ut. Men ja, nu ska jag klä på mig och börja göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0