Sommar känslor

Var ut och sprang i linne och 3/4 byxor och det var så varmt! Helt underbart! Sprang exakt en halvtimme mer orkar jag inte ännu, men jag ska snart upp i 40minuter, eller ja om någon vecka! Försöka få med mamma ut sen när jag flyttar hem till sommaren igen. Hon älskar att springa men säger att hon inte har tid just nu, men jag ska nog få henne att ta sig lite tid! Håller på att packa lite för hemresan till helgen redan nu, kommer inte hinna fixa med det alls imorgon och på torsdag ska jag ha lite sovmorgon och sen åker jag med tåget vid två. Hoppas det är lika fint väder hemma, fast det lär knappast vara lika varmt;) Ska börja göra krovstroganoff snart, Jon har varit och spelat fotboll så han är nog hungrig. Sen är jag lite pensionär som Emelie och åker ner på stan med Jon och äter en glass och kollat på shorts åt honom och sen ikväll ska jag fixa lite mat till imorgon. Det jag ger järnet imorgon istället för att gå ut två dagar i rad, då skulle jag nog somna tidigt imorgon! Slänger upp lite bilder strax, sen hörs vi när jag kommer tillbaka från stan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inget fel med att vara pensionär ;) bättre att ladda ordentligt inför en dag istället för att ladda halvt till två ;) håret blev jättefint btw, du får se imorn :) kram

2008-04-29 @ 16:38:01
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se
Postat av: maria da king

Eyy, ska du på marknad i rättvik i helgen då? vi kanske kan ses lite?

2008-04-30 @ 22:06:55
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0