SMHI

Sitter och nördar på SMHI igen;) Kan blir 20 grader imorgon! Ja tack! Fast det är varmt just nu också men ingen sol, jag vill ha sol på mig också:) Tänkte om det kan vara såhär hela maj och varmare, skulle vara riktigt skönt. För fortsätter det att bli så här varmt kan jag snart gå i shorts, jag vill gå shorts! Hittade i alla fall på kläder tills dopet sådär lagom uppklätt, så jag kan mysa med Henry också och det ska bo hemma hos oss i mitt rum, jag ska bo hos syster. Så då får jag tillbringa hela helgen med den underbara killen:) Jag längtar som en tok! Blir en toppen vecka nästa vecka! JAG LÄNGTAR! Den kan verkligen inte bli annat än underbar, ledighet, fest, att få komma hem och att vi får så fint besök;) Dessutom längtar jag efter mormor och morfar också det är alltid trevligt att träffa dom:) Morfar kommer dessutom bli glad när jag flyttar närmare också! Ja just nu finns det bara saker att se fram emot, nästa delkurs verkar helt underbar, jag får snart komma hem för en längre tid, jag ska busa med Maria hela sommaren, Peace and Love biljetterna ska snart bokas. En av de underbaraste människorna i världen äntrar svensk mark igen till sommaren också och jag får äran att jobba med henne i augusti, vilket förresten är den månaden jag fyller 20år, det gör Maria och Sarah också den månaden! Ja min framtid är så ljus och underbar så det finns inte ord;) Nu ska jag göra mig redo för träningen, det blir förresten också helt underbart:) Och jag är nästan klar med uppgiften, vilket också är helt underbart! Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill också ha sooool, NU =)

2008-04-27 @ 13:22:00
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Vad tycker du om klänningen från H&M i mitt senaste inlägg? :)

2008-04-27 @ 13:32:41
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0