Shopping

Jag skulle bara förbi apoteket på stan och köpa mina vitaminer och ett nytt läppsyl;) Det gick sådär om jag ska vara ärlig;) Råkade slinga med tre linnen, en klänning, en kofta, ett diadem, ett fodral till mina solglas ögon och en ansiktskräm och det var verkligen när att det slank ner ett par vita skor också men då fick jag lov att säga till mig själv; "Sandra nu äger du 30par skor och du kanske skulle börja använda det först, förresten har du ett par liknande fast det är svarta med vita stjärnor på!" Så jag köpte dem inte, men i mitt huvud har jag bara min tankar om att jag får tillbaka på skatten och är grymt rik;) Jag har redan börjat kolla på Wii spelen jag ska köpa;) Var sugen på att köpa en blommig klänning idag också, men jag är inte riktigt den söta typen så det funkar inte på mig, den svarta jag hittade nu passar bättre:) Men nej nu ska jag plugga lite innan jag ska lägga mig och läsa min nya Glamour:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0