Regn

Varför regnar det? Jag vill ha fint väder imorgon också när jag ska på praktiken. Typiskt april väder, men det är lite bra också för blir det sol imorgon så blir det grönar ut:) Hade visst få mycket mer i lön än jag skulle ha nu när jag kollade det också. Pengar dyker upp lite här och där när man börjar känna sig fattig;) Kanske borde klaga på det oftare så jag vinner en miljon då ska jag också åka utomlands! Till Italien skulle jag vilja åka, kanske får försöka övertala mamma hon vill också åka dit, låter som en bra plan. Jobbar lite på hemsidan, det går framåt så det är bra. Nu ska jag se över allt inför VFUn imorgon, sen ska jag läsa klart texten om Vygotskij. Sen ska jag ta en kopp te och äpple och kolla på HMs sida och sen börja läsa The secret. Sen blir det läggdags, sova i tid idag, måste upp vid sex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0