Regn

I morse när jag vaknade var det inte vår känslor som mötte mig. Det var krypa ner i sängen igen känslor;) Det regnade massor, var grått och trist, sen var klockan bara halv sju vilket kanske också påverkade. Men jag tvingade iväg mig till föreläsningen om didaktik, sen satt jag och kämpade med att hålla upp ögonen i en timme och fyrtiofem minuter;) Jag lyckades! Men inte var det intressant inte, allt är jätte krångligt och jag har massor att läsa. Det roligaste den här delkursen blir praktiken, skönt att komma tillbaka till barnen. Få läsa sagor, pyssla, sjunga och mysa. Underbart jobb jag valt:) Så det ser jag fram emot, sen att få komma hem till helgen en sväng, sen valborg och sen lillkusinens dop i maj! Hoppas på att det är varmt då så jag kan ha klänning och ballerinaskor! Sen hoppas jag att jag är frisk så jag äntligen kan få mysa med honom, lyckades vara förkyld sist jag träffade honom och innan dess har han varit liten och rädd för människor.

Idag ska jag plugga, som vanligt. Men bara ett häfte att läsa, tror jag ska försöka klara av det innan jag ska äta middag och träna. Sen ska jag försöka göra klart sammanfattningen och skicka in den också. Vore skönt att bli av med så mycket som möjligt. Sen är det väl dags att gå och sova;) Dagarna går så himla fort! Men kanske hinner jag blogga lite mer idag, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0