Positiv

Inget eller ingen kan förstöra min dag idag, inte ens plugget! Tänka att ha den här känslan jämt, jag tror att det går och jag tror att det kommer bli så!:) Är för övrigt väldigt sugen på att shoppa lite idag, men det finns inte tid till det idag, vilket är väldig tur;) Inte bra att få tillbaka på skatten då tror man plötsligt att man är rikast i Sverige, fast ja det blir jag nästan också;) hahaha, i alla fall om man varit fattig student några månader nu, eller nej fattig student är jag nog inte precis, har pengar så jag klarar mig väldigt bra. Nu ska jag läsa klart boken, sen ska jag måla naglarna och gå ut på en promenix. Sen ska jag äta tidig middag och sen blir det Håkan:D Sitter här och lyssnar på honom nu det är riktigt trevligt. Så bilder från kvällen kommer upp imorgon! Nu får ni ha en toppen lördag, det ska jag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0