Plugg

Mitt senaste inlägg kanske lät lite väl tråkigt. Men ibland har man sådana dagar;) Jag har dock gjort en uppryckning och både tränat, pluggat allt jag ska, fixat cykeln och lagat god mat! Så jag har varit riktigt duktig den här veckan med både träning och plugg, bara hoppas att det håller i sig även denna vecka som kommer. Går fyra timmar eller mer varje dag från och med imorgon, sen ska jag hinna läsa litteratur och träna. Jag har en känsla av att ni inte kommer höra så mycket av mig nästa vecka förens jag kommer till Leksand och får vila på fredag, det ser jag fram emot:) Hem ljuva hem! Pappa fyller år på söndag också, vet inte vad jag ska köpa. Någon som har ett förslag?

Nej jag ska göra det sista sista plugget sen ska jag ta ledig till jag ska sova, skola från åtta imorgon. Föreläsning om didaktik, låter sjukt kul;) Eller inte!

Kommentarer
Postat av: maria da king

Ooh, kommer du hem? Du kanske har lust att hälsa på mig i falun då? Vi kan gå ut ^^

2008-04-06 @ 20:45:13
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0