Paus

Insåg precis i mitt schema att jag ligger en dag före med allt jag ska göra den här del kursen, så jag kanske kan ta det lite lugnt i alla fall! Sitter här och lyssnar lite på Håkan, måste lära mig låtarna lite innan den 19e:) Ska lägga in lite bilder nu också tänkte jag, har inte orkat ta tag i den än då bilderna från förra torsdagen ligger på kameran;) Den kvällen känns lite jobbig så här i efterhand, men man kan faktiskt inte lyckas med utgångar jämt. Det är det som är charmen, i alla fall om det är en Sandra som går ut;) Nu blir det faktiskt lugnt i alla fall den här helgen, tror Sarah vill gå ut när jag kommer hem helgen därpå, men att gå ut med dem är liksom inte samma sak, de känner en så pass bra och vi är så lika i vårat festande:) Sen är de tjejer;) VI ska i alla fall förhoppningsvis ut och åka i Sarahs bil, hennes Rättviksraggar bil;)

Nej, nu ska jg fixa bilderna, lägger upp någon senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0