Pannkakor

Har nyss ätit massa pannkakor och det var så gott så jag kunde inte sluta;) Så nu är jag proppmätt, borde lägga mig ner och vila lite;) Borde inte ätit så många! Om ett tag ska vi hem till Malcolm och kolla på fotboll, blir mycket fotboll nu;) Men det är trevligt, träffa folk och så. Jon tycker att jag är för positiv, han håller på att tycka synd om sig själv inför tentan igen;) Fast jag säger att det kommer att gå bra för det gör det jämt för honom och då säger han att jag är för positiv. Inte ofta folk klagar när man är för positiv;) Hahaha, men jag är positiv och glad, det är underbart väder och allt funkar fin fint så jag är verkligen hel nöjd med livet just nu, så varför inte vara positiv? ;) Nej jag ska göra klart hemsidan nu! Så skönt att bli av med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0