Onsdag

Trodde jag skulle gå i skolan till fyra idag, men visade sig att lektionen inte var obligatorisk. Precis som lektionen på fredag som jag har bokat min tåg biljett hem efter. Jag blir så irriterad! Precis som på den här jäkla snön, det är april sluta snöa! Nej nu vart jag på skit dåligt humör, så nu fick Jon massa skit för vädret och min ilska över lektionen på fredag. Nej så här kan jag inte hålla på, var på strålande humör nyss och nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Men, ska plugga nu så får försöka fokusera på det. Bara att lyssna på lite bra musik så jag blir glad igen! För jag var glad nyss! Skriver mer efter middagen, som jag för övrigt ska äta själv. Bara att vänja sig? Nej nu ska jag släppa det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0