Onsdag morgon

Har nu varit vaken i en och en halv timme, det är bara det att min frukost och kolla lite bloggar tar ett tag, så har inte ens hunnit borsta tänderna ännu;) Just nu är det lite mulet och regnigt, men jag tror minsann att solen är på gång, idag tror jag dock inte att detta väder stoppar mig från vår kläder i alla fall. Vart så sugen igår på att har vår kläder så tror jag måste ha det idag! Jo nu ser jag solen lite genom molnen, det blir nog toppen.

Är för övrigt på riktigt bra humör idag! Fick nyss sms från Emelie som tyckte att det var trevligt cykel väder;) Hon har flyttat till Uppsala igår, skönt att ha någon i arbetslaget här, så kanske jag kan plugga med någon ibland:) Idag blir det föreläsning om fritidshemmet, plugg, middag och plugga eller fotboll, har den del att plugga så borde plugga! Men det ska nog gå vägen eftersom jag är en sån pluggis;)

Nej nu borde jag verkligen klä på mig lite seriösa kläder och borsta tänderna! Sen är jag sugen på att shoppa också, men nu är det så att jag ska klara mig med mat den här månaden så ja, shopping får väll bli i juli:P När jag får min första lön, som för övrigt borde sparas till pluggandet, men lite nöje måste man få ha! Eftersom jag nu har så lite pengar så ser det inte lovande ut för P&L, men det går alltid att fjäska för föräldrar;)

Nej nu ska jag borsta tänderna!



Bara en sak till, lyssnar på Jimmy Jansson, vilka minnen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0