Ny tag

Ja jag bestämde mig för en timme sen att inte skriva mer idag, blev inte så bra just nu i alla fall behöver tänka i huvudet först. Så nu har jag kollat lite på körslaget och ätit lite choklad. Jag ska göra ett litet test sen, fast jag tänker inte avslöja vad ännu;) Ni får se. Just nu sitter jag och ser fram emot onsdag är på världens party humör!;) Det blir nog en höjdar dag! Hoppas det är varmt så man kan ha något fint på sig också! Skulle behöva lite bra ny musik också men har inga idéer. Förslag? Skulle behöva sån musik som jag tränar till, man blir på bra humör då! Imorgon blir det step + core, det är skoj:) Sen ska jag tvätta och skriva. Sen är det måndag och skola igen;) Men sen är jag lång ledig efter tisdag förmiddag. Funderar på att lägga upp mitt träningsschema så jag kanske kan gå ut på tisdagen också, är faktiskt kvalborg;) Åhnej vilken fest prisse jag började låta som nu, det är våren som påverkar mig igen;) Nu ska jag inte drömma så mycket igen det kan jag göra i natt, men en sak som jag ska göra nu är att leta på kläder för dopet! Sov så gott sen:)

Ett litet tillägg bara;) Maria och jag kommer bli en oslagbar fest duo i höst<3


Kommentarer
Postat av: maria da king

JAAA, fan vad bra vi kommer vara :D wohooo. haha

2008-04-28 @ 22:29:07
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0