Mys

Idag har jag en sån där super bra dag, var och simmade vid tio, sen satt jag länge i bastun och tog det lite lugnt. Skönt att bara ta det lugnt, en väldigt bra start på min dag, något jag borde göra om minst en gång i veckan, vart jätte harmonisk. Sen kom jag hem och fixade pappas tårta, den vart fin och sen har jag värmt på lunchen tills mamma och pappa kom hem. Sen har jag hunnit plugga lite också och nu har jag hela eftermiddagen, till att kanske plugga, om jag orkar. Ska fixa med hemsidan lite tror jag, men det kan jag göra nere framför tvn också! Så ska dra på mig mjukis byxor och lägga mig med datorn framför tvn i våran sköna soffa där ner. En riktigt skönt söndag, helt underbar faktiskt! Behövde inte ens sol idag för att bli på bra humör. Men ja, ska traska ner till soffan nu! Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0