Mat

Nu har jag ätit kokt korv med bröd, fort. Jon skulle iväg och tenta plugga med Micke och Micke;) Själv ska jag och träna body toning! Det blir kul:) Förutom det blir det bara plugg, plugg, plugg. Måste försöka komma någon vart med hemsidan tror jag hinner fixa lite nu innan träningen, hoppas så. Fast jag är mest på mys humör just nu, vill helst bara göra massa roligt och trevligt, synd att livet inte funkar så jämt. Men jag är inte bitter för det;) Ska gå en sväng på stan imorgon efter praktiken och på torsdag ska vi till Sthlm och kolla på fotboll, sen är det helg igen och det betyder i alla fall lite vila, hoppas jag;) Nej ska fixa lite mer hemsidan så jag kanske kan bli klar tills imorgon. Skönt att vara klar med lite arbete! Skriver mer senare om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0