Måndag eftermiddag

Har precis tryckt i mig en tallrik gröt och en banan, måste ha lite energi till träningen. Men förutom maten så vet jag verkligen inte om jag har energi egentligen, men det är bara att kämpa på. Är jätte trött, fryser och vill bara krypa ner under en filt och kolla på tv. Men jag har inte tid, har fortfarande åtta sidor kvar i mitt häfte att läsa. Så min kväll är ganska planerad;) Imorgon lär jag inte hinna med mer då jag har en bok på 144 sidor och sen sammanfattning jag verkligen borde göra klart och skicka inte. Jag förstår mig inte på den här läraren, vilken dag ska jag ha tid att göra något annat än att plugga? Kanske jag får vara ledig om 4år, det vore trevligt! Nej fy nu ska jag byta om och dra mig här ifrån, slipper plugg i två timmar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0