Lördag

Det blir väldigt lite skrivet här hela tiden. Men har en del att göra, och då har man inte tid med sånt här;) Idag ska jag läsa klart den där boken lär knappt ta två timmar, sen tänker jag faktiskt ta ledigt för resten av dagen, har insett att jag ligger så bra till ändå. Ska ut och gå en timme i stället och sen ska jag bege mig av till huvudstaden och en Håkan konsert med Malcolm. Blir toppen. För övrigt har jag börjat läsa boken jag har pratat om tidigare och jag har bara lite att säga; läs den! The secret heter den och jag lovar allt blir mycket tydligare och lättare. Jag började läsa den i måndags kväll och livet är redan mycket lättare. Vet dock att ni är många som inte kommer tro på det som står i den. Men jag har fått mitt bevis igår och nu vet jag att det funkar! Nej nu ska jag plugga lite och ta hand om tvätten, hörs nog innan jag åker till Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0