Lillebror bli aldrig som jag

Sitter här vid mitt fönster och njuter av solen till tonerna av Håkan:) Den enda musiken som funnits i mitt huvud den igår kväll, det var grymt. Precis som med Kent går det inte att beskriva med ord, det måste upplevas. Nu blir det snart bokning av Peace and Love biljetter, så jag får uppleva lite igen:) Sen blir det nog en inbokning av Lasse i sommar också! Detta år blir ett riktigt konsert år, underbart! Nej nu har jag inte sitta här och drömma, måste fixa lite så jag kan plugga klart lite innan lunchen! Sen ska jag iväg och träna och sen ska vi ut i det underbara vädret och picknicka lite:) Underbar dag idag också med andra ord. Jag känner verkligen att den här våren var vad jag behövde, livet är lite lättare när man vaknar till strålande sol! Ser för övrigt fram emot sommaren och alla jag ska hinna med och göra. Fast med kommer jag jobba, men det är inte helt fel heller blir rik och sen får jag sitta i solglasögon och lyssnar på bra musik i bilen fram och tillbaka till jobbet. Ska bara lyckas få en ny bil till dess;)

Nej nu ska jag plugga. Funderar annars på hur varmt det är ute, folk går i shorts;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0