Kopiatorer

Nu har jag stått i 40min och kopierat sidor ur böcker, om det gick bra? Nej verkligen inte. Jag förstår mig inte på dessa rackare hur man ska göra för att få allt rätt. Så 45kr gick åt för att försöka hitta på en smart lösning, nu vet jag i alla fall hur jag inte ska göra. Tänkte som sagt ta på mig vår kläder och ge mig av till skolan idag, men när jag väl skulle byta om fegade jag ur och trodde att det var kallt ut. När jag var yngre frös jag hellre än hade varma tröjor under vår jackan, det gör jag inte längre så jag tog på mig fleace tröjan under jackan och gav mig iväg. När jag äntligen kan skippa något varmt under vår jackan, så gör jag det inte! Så på mina cykelturer fram och tillbaka har jag blivit väldigt varm. Så nu sitter jag här med öppet fönster och linne och tänker att imorgon kanske jag vågar ta på mig vår kläder;) Men förmodligen inte;)

Ska nu ta med min kopp te och sätta mig i fåtöljen istället, jag måste nämligen plugga! Men skriver mer senare om vi inte ska någonstans, Jon vill kolla på fotboll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0