Jag kan få dig när du vill

Tillbaka från träningen borde hoppa in i duschen men fastnade här med Kent som sällskap:) Jag tror jag ska sitta här med en kopp te och plugga lite och lyssna på Kent hela kvällen:) Förresten vet jag vad jag ska tatuera nu, fast det är hemligt för dem som inte redan listat ut det;) Maria ska också tatuera sig, så vi kanske törs göra det tillsammans;) Vi är ett bra team hon och jag, vi kommer att vara det bästa team till hösten också. Så nu kommer mitt avslöjande för dem som inte redan vet det, jag packar mina kartonger igen i början av juni. Den här staden passar inte mig just nu och jag gillar inte ensamhet. Så jag tror det här blir bäst för mig just nu. Är Uppsala min stad så dyker jag upp igen när det är tid för det. Dessutom har jag människor här jag inte kommer glömma bort, så jag lär dyka upp på besök. Känns skönt just nu och jag har hela livet på mig att hitta vad som är rätt för mig, tänker inte stanna på ett ställe om det inte känns bra. Så ja, bara se till att klara alla grejer nu så jag slipper komplettera något, borde inte vara något problem.

Nej vet nu vad nu ska jag duscha och sjunga lite Kent;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0