Håkan

Sitter här och lyssnar på Håkan och ska börja fixa med hemsidan igen. Har kommit en bit så kanske kan jag bil kvar i veckan! Hoppas så! Men det är ett jobbigt program att jobba i, men man fixar nog det också! Har hunnit med och träna idag också, det var skönt. Fast de tär jäkligt tråkigt att träna ensam, jag gillar inte att vara ensam alls så, bara när jag pluggar;) Har kommit fram till att jag kan köpa ett nytt spel till Wii nu också när jag får tillbaka på skatten, tror det blir Mari kart och en till gitarr till Guitar Hero, låter som en bra plan. Sen råkade HM har lite nya kläder så ska råka göra en beställning där ifrån också;) Men nu ska jag vara duktig och plugga först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0