Godmorgon!

Har nyss ätit frukost och tänkte sitta här en stund nu och kika runt lite. Sen måste jag ta tag i lite skolarbete medan det ändå bara är jag hemma. Sen ska jag och simma, det var så länge sen! Ska bli skönt kanske inte orkar lika mycket som förut då jag simmade två gånger i veckan, men jag kan i alla fall simma lite och känna mig lite duktig över att i alla fall ha rört på mig lite. Efter det ska jag med mamma och syster på Noret och kolla på någon klänning som syster ville ha på min kusins dop. Själv ska jag precis som kusinen och moster ha dräkt:) Faktiskt så är det hur snyggt som helst, ska prova den idag:) Kanske kan ta en bild och lägga upp på mig sen när jag testar den idag! Fast den är inte helt fullständig just nu, men vi  ska ordna det tills tredje maj! Hoppas bara jag har några skor till det, kanske kan jag ha min svarta ballerinaskor, tror det är viktigast att skona är svarta:P

Vilka funderingar;) NU ska jag plugga!
Hörs senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0